Felt Craft Tutorial :

Tutorial In Progress :

-

Complete Tutorial :



    Happy Crafting (^.^)v



13.12.11
Home » , » Work In Progress - Ge Ge Kitaro Twin Part 3

Work In Progress - Ge Ge Kitaro Twin Part 3

0 comments
Sambungan post ini :
Work In Progress - Ge Ge Kitaro Twin Part 2 


~atama atama atama (kepala3x) Nakushita Nakushita!! (hilang2x) [please read in panic mode..hehe]~

Kitaro twins..hehe.Tak ade sama sangat kan..
Honestly, malas giler nak buat kitaro vest yang color ala-ala color bumblebee (refer pic bawah) dan juga baju kemeja..So untuk senangkan diri sendiri buat vest color kuning je (refer pic atas) dan t-shirt jeer(^.^)v..
kalau ade fabric paint just color je kan his vest dan lukis dot dot dot untuk buttons (wah..brilliant idea suda maii). Owh..ade sesape jual fabric paint, nak beli..


 
~Kalau sesape tak kenal kitaro..ni lah si kitaro yang saya selalu duk citer..si budak yokai (budak hantu) yang ade satu mata.Citer ni best tau.kalau bosan2 tak tau buat ape ngadap anime or manga pun syiok jugak~


Kitaro : Kitaro desu. Yoroshiku (i'm kitaro, nice to meet you)
Me (si baik hati) : anata mo dozo yoroshiku (nice to meet you too)


P.s : Sketsa drama teruk (kali ini versi jepun pulak) sudah kembali..



P.p.s : uolls perasan tak ( i dah perasan lama dah..hah)?? kekadang bila kita blogwalking dan akan terserempak dengan sesetengah blog yang end of entry penulis blog tersebut akan taip perkataan 'Yosh'..uolls tak curious ke nak tau ape makna perkataan tersebut (or adakah saya yang tertinggal keretapi).

Sape tau ape makna yosh (sape tau angkat tangan tinggi2..kasi berangin itu ketiak:)hehe. i cuma tau yosh (berasal dari perkataan jepun iaitu yoshi) means 'Yes'. Kekadang yosh juga digunakan untuk express sesuatu perasaan. More info sila google.Yosh:0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...