Felt Craft Tutorial :

Tutorial In Progress :

-

Complete Tutorial :



    Happy Crafting (^.^)v



3.12.11
Home » , » Akak..Mana Kepala Saye?? - Part 2

Akak..Mana Kepala Saye?? - Part 2

0 comments
Sambungan Dari Post Ini :
Akak Mana Kepala Saya



Yippii..dah tak demam, cuma batuk dan selsema je.Hehe.
Ingat nak teruskan Sketsa Drama teruk ala2 versi novel itu (nak tau lebih lanjut, sila klik link), tapi malas lah pulak nak karang ayat. Susah wooo.
Moral of the story kita kena respect pada insan yang bergelar penulis, novelist or scrip writer. Kerana diaorang terrer karang ayat yang best2 giler.Sampai duk ngadap bace novel berjam2 pun tak bosan.Betul x?



~"Akak..Mana mate saye"~

Hari tu (berdasarkan drama teruk saya - akak.. mana kepala saye??) budak itu keep asking question, mana kepala dia kan, So skang..present to u...his head..Upernya budak itu 'meow'..hohoho.

100% handmade and hand sew. Meletikan (sebab batuk dan selsema) but i really enjoy the process dan juga melihat hasilnya.Cute..

Maaf2, pic agak low quality sikit, al-maklumlah snap under limited cahaya, lampu dalam bilik yang ala2 candle light dinner gitu.Nanti bila dah complete semuanya, will snap under cahaya matahari yang memancar ye.Confirm pic cantik dan high quality:))





Ade 2 step je lagi.
First step nak attach kepala dengan badan, dan seconds steps ialah nak deco muka meow. nak add mata, nose, mulut dan makeup cikit2.


P/s :
Nanti kalau dah siap, i'll upload pic untuk tatapan uolls semua.(^.^)v


Update : Dah siap, nak tengok hasil :)
Si Meow yang Comel
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...