Felt Craft Tutorial :

Tutorial In Progress :

-

Complete Tutorial :



    Happy Crafting (^.^)v



18.5.12
Home » » My Fav Belog:D

My Fav Belog:D

2 comments
"Orang kata malu bertanya sesat jalan..so rajin lah bertanya agar tak tersesat"..

Honestly..
Minggu ini adalah minggu yang stress, murung dan sedih bagi saya dan as always untuk menenangkan diri, saya suka bertandang ke belog hamba allah ini selain daripada makan, tdo dan surf internet.

Tapi hari tu bila saya taip url  belog beliau..it's state "Blog not Found".. o sh*t..what's happen weii.Perasaan kala itu ialah mix feeling..*Wakahkah.Kelakar lak bila ingat perasaan i masa tu*

Esoknya dan esoknya dan hari seterusnya i try access ke belog beliau..still state "Blog not Found"..Sedih weii...my fav belog dah tutup.Owh no..Kejamnya kamu tutup belog tanpa sebarang ucapan bye!!

So setelah berfikir x berapa nak panjang (hehe), sy pun memberanikan diri pm her (Fb) dan bertanya why i cannot access dan bla bla bla.. owh upernya dia tukar profile lain dan url belog.Untuk dapatkan url lama kena tunggu 90 hari. Nasib baik dia bagi url belog baru.*Owh lega*.

Moral of the story : rajin-2 lah bertanya(^.^)v


P/s :
Syndrome M (malas) masih menganas..lol..let's it be.Don't wanna fight..Layan sajo..
Just wanna sharing something..everytime i listen to this song "dadali - disaat aku mencintaimu"..i rase sangat sedih..don't know why?? maybe masalah hormon kot.Ok let's blame hormon again:D








2 Responses so far

  1. Asma says:

    Takmo sedey2 k...
    Senyum sket.. Haaa.. camtu la... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...